fredag 11 mars 2011

Hur otippat var det egentligen?

Jomenalltså....
Jag kan ju se vilka folk som kikar in här på bloggen och hur de har hittat hit.
Så jag satt och kollade lite nu eftersom jag har ungefär 5 sekunders återhämtningstid för tillfället och kan ni gissa vad jag hittade?
Jag hittade att någon (nämner inget mer än så) hade sökt på ordet "Knulligt" på google.se och får således upp vår blogg.
Gissa om den personen måste ha blivit förvånad när den hamnar på en vanlig och icke exeptionell familjeblogg efter den sökningen? Snacka om bomträff..
Men lite skrattretande är det allt...
En blogg om familj, hund och kattjävlar och såklart ordet knulligt.
Ja så det kan gå en fredagskväll...

3 kommentarer:

Malin sa...

hahaha fy vad roligt:)

Gunilla sa...

Alltså, när det gäller dig, Jenny, hur i he- kunde Google veta??? För även om du kanske inte skrivit det (har inte kollat) så har du ju i alla fall sagt det;-)

Jenny sa...

Nilla: Jag har faktiskt skrivit ordet "Knulligt". Det va rnär Elliot menade knöligt, men inte riktigt fick till det helt verbalt..